Kylätalo TIMANTTITUPA

Timanttitupa.  Kajoontie 8,  83880 KAJOO

Timanttituvassa voit järjestää juhlia ja kokouksia sekä majoittua sopivaa korvausta vastaan. Kokous/juhlatiloihin on invaluiska. Inva wc ja -pesuhuone. puh: Helvi Tanskanen 0466539547 tai Alpo Kaukosuo 0405704784.
Tästä kalenterista voit katsoa Timanttituvan varaustilanteen.
Kalenterin ylläpito: Alpo Kaukosuo ja Mikko Pehkonen 0400 138 407.

HUOMIOI, että tilaisuuteen varattu aika kalenterissa ei aina ole tilaisuuden kestoaika, vaan voi sisältää myös järjestelyaikaa.

VARAUSKALENTERI

Timanttitupa on kolmen yhdistyksen (Kajoon Metsästysseura ry, Koppalan Erä ry ja Timanttikylät ry) hallinnoima monitoimitalo. Tilassa on mahdollista järjestää kokouksia, juhlia ja erilaisia tilaisuuksia. Myös yöpyminen on mahdollista yläkerran kahdessa huoneessa. Rakennuksen alakerrassa, jossa on myös kylmiö, on tilat riistan käsittelyyn.  Pihapiirissä on käytettävissä sauna ja kota.

Timanttituvan pihassa voi myös yöpyä matakailuajoneuvolla pihaparkki periaatteella. Kustannus katsotaan käytettyjen palvelujen mukaan. Sopiminen Mikko Pehkonen 0400 138 407 tai Alpo  Kaukosuo 040 5704784.

Timanttikylät

Heinäkuu 2021